Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău anunță concurs pentru selectarea candidaților în vederea desfășurării activității de voluntariat în cadrul Direcției.
Oportunitatea este destinată studenților/absolvenților care doresc să acumuleze experiență practică necesară exercitării funcției publice.
Direcția generală finanțe își propune să consolideze implicarea studenților/absolvenților în procesul de gestionare a resurselor și cheltuielilor bugetare și să le ofere un cadru pentru dezvoltare personală și profesională.
Printre beneficiile oferite de Direcția generală finanțe se numără:
- oportunitatea de a contribui la implementarea și promovarea politicilor în domeniul finanțelor publice municipale;
- posibilitatea de a învăța despre activitățile specifice Direcției generale finanțe și de a sprijini echipa în realizarea misiunii și obiectivelor Direcției;
- participarea la ședințe de instruire, accesul la sesiuni de formare și mentorat;
- experiență practică în elaborarea și executarea bugetului municipal;
- integrarea într-o echipă de oameni profesioniști și dedicați.
I. În conformitate cu Regulamentul privind organizarea și funcționarea activității de voluntariat din cadrul Direcției generale finanțe, aprobat prin ordinul nr. 27-C/2021, Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău anunță concurs pentru selectarea candidaților în scopul desfășurării activității de voluntariat în cadrul următoarelor subdiviziuni interne: Direcția finanțe de ordin economic, Direcția finanțe de ordin social, Direcția rapoarte financiare, Serviciul resurse umane.
Sarcinile voluntarului:
– participarea la introducerea modificărilor în bugetele autorităților/instituțiilor bugetare în Sistemul Informațional de Gestionare a Finanțelor Publice;
– participarea la înregistrarea solicitărilor de ajutor metodologic de la autoritățile/instituțiile bugetare;
– participarea la elaborarea proiectelor de acte administrative și la introducerea/actualizarea în sistemele informaționale a datelor ce țin de gestionarea personalului.
Cerințe specifice:
Studii: student sau absolvent al facultății Științe economice;
Cunoștințe: cunoașterea actelor normative din domeniu; cunoștințe de operare la calculator Microsoft Word, Excel; cunoașterea limbii române.
Dacă intenționezi să faci o carieră în serviciul public, înscrie-te acum și noi te vom ajuta să cunoști cum se organizează și se desfășoară o activitate de interes public!
II. Persoanele interesate urmează să depună personal sau prin e-mail Dosarul de concurs, care conține:
- formularul de înscriere la concurs (care poate fi descărcat aici);
- copia buletinului de identitate;
- certificatul care confirmă efectuarea studiilor în cadrul instituției de învățământ sau copia diplomei de studii;
- acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (care poate fi descărcat aici);
- scrisoare de recomandare, după caz.
III. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs – 15.09.2025.
Telefon de contact: (022) 226 929
E-mail: olga.mocanu.dgf@cmc.md
Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab, 57, bir. 20.
Persoana de contact: Olga Mocanu, coordonator de voluntari.
Comentarii recente