×

Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău anunță concurs pentru selectarea candidaților în vederea desfășurării activității de voluntariat în cadrul Direcției.

Oportunitatea este destinată studenților/absolvenților care doresc să acumuleze experiență practică necesară exercitării funcției publice.

Direcția generală finanțe își propune să consolideze implicarea studenților/absolvenților în procesul de gestionare a resurselor și cheltuielilor bugetare și să le ofere un cadru pentru dezvoltare personală și profesională.  

Printre beneficiile oferite de Direcția generală finanțe se numără:

  • oportunitatea de a contribui la implementarea și promovarea politicilor în domeniul finanțelor publice municipale;  
  • posibilitatea de a învăța despre activitățile specifice Direcției generale finanțe și de a sprijini echipa în realizarea misiunii și obiectivelor Direcției; 
  • participarea la ședințe de instruire, accesul la sesiuni de formare și mentorat;
  • experiență practică în elaborarea și executarea bugetului municipal;
  • integrarea într-o echipă de oameni profesioniști și dedicați.

I. În conformitate cu Regulamentul privind organizarea și funcționarea activității de voluntariat din cadrul Direcției generale finanțe, aprobat prin ordinul nr. 27-C/2021, Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău anunță concurs pentru selectarea candidaților în scopul desfășurării activității de voluntariat în cadrul următoarelor subdiviziuni interne: Direcția finanțe de ordin economic, Direcția finanțe de ordin social, Direcția rapoarte financiare, Serviciul resurse umane.

Sarcinile voluntarului:

–  participarea la introducerea modificărilor în bugetele autorităților/instituțiilor bugetare în Sistemul Informațional de Gestionare a Finanțelor Publice;
– participarea la înregistrarea solicitărilor de ajutor metodologic de la autoritățile/instituțiile bugetare;
– participarea la elaborarea proiectelor de acte administrative și la introducerea/actualizarea  în sistemele informaționale a datelor ce țin de gestionarea personalului.

Cerințe specifice:

Studii: student sau absolvent al facultății Științe economice;

Cunoștințe: cunoașterea actelor normative din domeniu; cunoștințe de operare la calculator Microsoft Word, Excel; cunoașterea limbii române.

Dacă intenționezi să faci o carieră în serviciul public, înscrie-te acum și noi te vom ajuta să cunoști cum se organizează și se desfășoară o activitate de interes public! 

II. Persoanele interesate urmează să depună personal sau prin e-mail Dosarul de concurs, care conține:

  • formularul de înscriere la concurs (care poate fi descărcat aici);
  • copia buletinului de identitate;
  • certificatul care confirmă efectuarea studiilor în cadrul instituției de învățământ sau copia diplomei de studii;
  • acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (care poate fi descărcat aici);
  • scrisoare de recomandare, după caz. 

III. Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs – 15.09.2025.

Telefon de contact: (022) 226 929
E-mail: olga.mocanu.dgf@cmc.md 
Adresa poștală: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab, 57, bir. 20.
Persoana de contact: Olga Mocanu, coordonator de voluntari.