Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău, la 22 iunie 2021, a obţinut statutul de instituţie gazdă a activităţii de voluntariat.
Potrivit Legii voluntariatului nr. 121 din 18 iunie 2010, persoanele implicate în activitatea de voluntariat beneficiază de următoarele instrumente de lucru:
- certificat nominal de voluntariat (dacă este implicată în activitatea de voluntariat mai puţin de 20 de ore lunar);
- carnet de voluntar (dacă este implicată în activitatea de voluntariat mai mult de 20 de ore lunar);
- scrisoare de recomandare.
Activitatea de voluntariat va fi considerată experienţă de muncă în condiţiile în care experienţa de muncă constituie o cerinţă specifică pentru a fi admis la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice vacante.
În conformitate cu Regulamentul privind organizarea și funcționarea activității de voluntariat din cadrul Direcției generale finanțe, aprobat prin ordinul nr. 27-C din 30.04.2021,
Direcția generală finanțe a Consiliului municipal Chișinău anunță concurs pentru selectarea candidaților în scopul desfășurării activității de voluntariat în cadrul Serviciului juridic.
Persoanele interesate urmează să depună personal sau prin e-mail Dosarul de concurs, care conține:
- formularul de înscriere la concurs (care poate fi descărcat Aici);
- copia buletinului de identitate;
- certificatul care confirmă efectuarea studiilor în cadrul instituției de învățământ sau copia diplomei de studii;
- acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal (care poate fi descărcat Aici );
- scrisoare de recomandare, după caz.
Termenul de depunere a documentelor pentru participare la concurs – 20 august 2021.
Telefon de contact: (022) 226929
E-mail: olga.mocanu.dgf@cmc.md
Adresa poștală: mun. Chişinău, str. Vlaicu Pârcălab, 57, bir. 20.
Persoana de contact: Olga Mocanu, coordonator de voluntari.
Sarcinile voluntarului:
- Perfectarea invitației, anunțului de participare la achizițiile publice pentru sistemul electronic de achiziții publice MTender și site-ul DGF;
- Întocmirea procesului-verbal privind rezultatul procedurii de achiziții publice;
- Informarea ofertanților participanți despre rezultatele achiziției publice;
- Asigurarea ordonării informației în procesele-verbale ale grupului de lucru pentru achiziții publice al DGF.
Cerințe specifice:
Studii : student sau absolvent al facultății de economie, drept;
Cunoștințe: cunoașterea actelor normative privind procedurile de achiziții publice; cunoștințe de operare la calculator Microsoft Word, Excel; cunoaşterea limbii de stat.